maanantai 27. helmikuuta 2017

Wanderlust art journal pages

 
Olen tehnyt kaksi uutta art journal -sivua Wanderlust -kurssin aiheista. Ensimmäinen on aiheesta "I'm ready to" (=olen valmis), johon liimasin taustalle vanhoja kirjansivuja tuomaan extraa taustaan.

I have done two new art journal pages with themes from the Wanderlust course. The first one is for the prompt "I'm ready to".  I glued old book pages to the background to give a little extra.



Toinen on tammikuun haasteeseen. Katsoimme ulos ja valitsimme kolme väriä, joiden perusteella kerroimme tammikuusta. Olin väitöstilaisuudessa ja siksi mukana on tohtori ja hiivoja. :) Täällä Pohjois-Irlannissa alkaa pikkuhiljaa kevät ja siksi väritkin ovat raikkaat. 

The second page is for the January challenge. We looked out of our windows and we chose three colors and with them we told about our January. I was at doctoral defense and, therefore I have a doctor and yeast. :) Here in Northern Ireland it's slowly getting more and more like spring and therefore the colors are nice and fresh. 


Unohdin laittaa tämän mukaan kilpailuun, mutta jaan tämän nyt kuitenkin blogissani. :)

I forgot to add this for the competition, but I will still post it on my blog. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti